dinsdag 5 september 2006

Kampusch case

Sprak Dietmar Ecker van het pr-bureau:
"We begrijpen dat het verhaal van Natascha mensen wereldwijd interesseert. Natascha is een fenomeen. Daarom hebben we voor haar eerste interview een medium gekozen dat mensen overal in de wereld kan bereiken. Maar de topprioriteit blijft Natascha zelf. We moeten haar beschermen."

Zeer originele opvatting van 'beschermen' heeft die mens.
Morgen het eerste interview voor televisie. De Oostenrijke openbare omroep krijgt het gratis. Ze heeft intussen de rechten wel al verkocht aan RTL voor een slordige 200.000 euro. Daarna volgt een tabloid, een tijdschrift, ... De plannen voor een film en een boek zijn ook volop aan het rijpen.


Topprioriteit blijft Natascha zelf...
Tuurlijk.

2 reacties:

Ik snap de kritiek
maar aan de andere kant
als ik Natascha zelf was...
ze kan nu best voor het grote geld gaan denk ik...

Dat ze dat meisje met rust laten en zelf de weg in haar leven zoeken zoals ze zelf wil. In alle rust of met veel media.