donderdag 3 januari 2008

stokje

moeilijke vragen via pironik.

3 artiesten die ik in 2007 leerde kennen:
.vincent moon, de fransman die filmpjes maakte bij veel muzikaals dat mij het voorbije jaar kon smaken. the national, beirut en alle take away shows om maar iets te noemen
.binnengedonderd in de werelden van johnny cash en joy division
.husky rescue, bevreemdend maar oh zo mooi

3 dingen die ik niet licht zal vergeten:
.bus 3, het is een beetje de wereld in het klein
.het besef dat ik maar een krimp moet geven, en er al mensen zijn die voelen dat er iets scheelt. het lijkt er dan toch op dat ik rond mij somebodies aan het verzamelen ben die lang willen blijven hangen, gelukkig maar.
.een kus in een deuropening bij het ochtendgloren (waar kwam dat vandaan en waar is het heen)

3 stommiteiten, blunders, schaamtelijkheden:
.gestopt met fotolessen wegens te ver van huis. uiteraard is dat makkelijk elders opnieuw op te nemen, ooit. maar ik heb daar iemand achtergelaten waar ik nog veel van kon leren. en niet in het minst op fotografievlak. damn, leo.
.mezelf een paar keer verloren in alles en niks.
.een sollicitatiegesprek ergens in een brusselse toren, waar ik opeens bijlange niet meer wist waarom eigenlijk.

3 dingen waar ik trots op ben:
.dat ik mijn trots opzij heb gezet, een bureau heb gezocht en heb gewerkt. centjes opzij zetten enzo
.dat ik dat toch wel lang heb volgehouden, heb ingezien dat ik daar niet paste, en vriendelijk ben vertrokken
.dat ik besloten heb om binnenkort eventjes met mezelf te gaan reizen, dat het scary is allemaal en dat ik dat gerust wil toegeven

3 gekochte of gekregen dingen:
.filmtickets, concerttickets en expotickets. naar de wereld kijken door de ogen van een ander, ik krijg er geen genoeg van
.vreemde uitspraken van wildvreemde mensen.
.een haarschaar, echt leuk.

drie mensen die de moeilijke vragen krijgen: oran, bas en funky monkey


6 reacties:

Aha, werk! Bedankt, ik zal deze verschrikkelijke vraagjes naar eer en geweten beantwoorden ;-)

ik ook, maar ik zal er eerst toch eens hard over moeten nadenken

tis idd een zware opgave, zeker als ge maar een goudvisgeheugen hebt.

na wat graafwerk in mijn geheugen, is hier het resultaat

die fotolessen bij "leo" (met het foute antwerps accent) waren toch niet toevallig in Aalst?
ps. the national is bij ook een van de ontdekkingen...

ja, in aalst. bij die leo, inderdaad. de wereld is klein!

ik volg momenteel de digitale module. Maar iedereen spreekt altijd over den "leo". Ik hoop in september "initiatie zwart-wit" te kunnen volgen.