woensdag 21 november 2007

zin in pannenkoeken!

De zomer lijkt intussen al zo immens lang geleden. November is de somberste maand van het jaar. Januari ook een beetje, maar dan zijn we nog in een roes. Ik sukkel met een maagontsteking. Dubbel plooien van de pijn bestaat echt. Krioelen ook. En ik lijk op mijn ouders. Soms toch. En dat doet raar. Plus, ik prop weken vol om weg te zijn van dit en dat. En daarna moet ik bekopen. En dan is er opeens tijd. Zeeën. En ik wil je iets vragen, maar ik durf niet. We denken te veel. En ik heb zin in pannenkoeken.

3 reacties:

Sterkte met die maagontsteking! Heb dat ook al eens meegemaakt, en dat is inderdaad zeer pijnlijk... Veel beterschap en rust gewenst en... heb je ondertussen al pannenkoeken gegeten?:)

dankjewel :) en die pannenkoeken, dat is voor na de maagperikelen. Vlug, hoop ik.

Gaat het al beter met de maag?
Ik heb nu ook zin in pannenkoeken! Pannenkoeken in de villa!!! ;-)