vrijdag 4 juli 2008

nacht

soms zijn de weken lang. de dagen kort. maar de nachten kalm. nu is het anders. straks is het vrijdagochtend, nu is het donderdagnacht. en ik slaap niet. het is weer dat moment, denk ik. het routineuze kruipt stilaan in de dagtaak en het hoofd kan daar niet mee om. onrust. zin in anders en elders. honderd en één mogelijke routes, en dromerige gedachten schieten alle richtingen uit. zoeken is gewoon leuker dan vinden, ik weet het bijna zeker. niet vinden is dan weer iets moeilijker te slikken. maar daarom is er de nacht, die sust. meestal toch.

3 reacties:

Niets zo jammer als een interessante blog waar - op het eerste gezicht - weinig comments op staan!

Dat is een mooi stukje schrijfwerk.

Voilà, bij deze.

Omdat ik je nog nooit las.
Omdat ik dat onbegrijpelijk vind.
Omdat ik vanaf nu vaker kom.

heel erg bedankt, en welkom!