dinsdag 30 december 2008

moment

een jaar raakte alweer gevuld met momenten. fijne en een paar minder fijne. soms niet eens zo ver van elkaar verwijderd. ik blik tevreden terug en memoriseer. bijvoorbeeld, het bereiken en lichtjes overschrijden van mijn fysieke (en ook wel mentale) grens in een eindeloos lijkend gebergte in de gutsende regen. toen was het pure miserie, nu is het zelfs mooi om op terug te kijken.
daarnaast heb ik gek genoeg fijne uurtjes doorgebracht vastgegespt in mijn autozetel. toch wel de koop van het jaar, dat oud mormeltje. niets leuker dan de zon die zich door m'n voorruit boort terwijl ik in heuse onderweg-modus nadenk over wat was, wat is en wat zal zijn, binnenkort, later, ooit.
the usual suspects: muziek! letters! tergend traag bewegend beeld! lachen, wenen! wij!
happy new year..!

2 reacties:

Ook een draaglijk eindejaar gewenst, alle goeds,

long time...

net op tijd om nog 364 dagen fantastisch 2009 (met bijzonderlijk vele mooie schrijfsels) toe te wensen!