zaterdag 26 mei 2007

senseo

Oeh. Het was zo'n week, deze week. De voormiddagen doorspartelen met koffie, koffie, koffie. De namiddagen kwiek en productief van hier naar daar hossen. De avonden even wegzinken in de huiselijke schoot. En dan 's nachts weinig uren slaap door die koffie, koffie, koffie. Ik heb het woord woelen een nieuwe dimensie gegeven deze week.

Veel uren en overuren kloppen. Zeer vlotjes centen binnenhalen, maar amper tijd om ze kwistig in het rond te strooien. Het is hier 180 graden aan het keren. Maar nu is er weekend, lang weekend.

En Kent ge deze nog? Hmm, heb ik die zotgedraaid indertijd..



Speak. I don't need to speak. You're satisfied with silence.
Scream. I won't speak. I'll scream. My conscience walks behind me.
If you were here.
If you were here.
If I was there.
If you were here today.
This day. Today.

3 reacties:

Kent!
Ze hebben die zelfde cd (met If You Were Here) ook in het zweeds opgenomen. Dan heet het liedje iets als Om Du Var Här.
een van hun mooiste liedjes vind ik "Stop Me June (Little Ego)" van op Hagnesta Hill. Waaw

héé leuk :) kheb da nummer nog staan én ik heb ook de zweedse versie (om du var här), bij deze een downloadtip ^^
stem op de goeie eh morgen ;)

Herkenbaar.