zaterdag 14 juli 2007

overload

'OVERLOAD' moeten wij bij de opmerkingen neerkrabbelen in de grote blauwe map. Elke vrijdagavond als we er onze gepresteerde overuren in schrijven. Uitsmijtermoment van de week. Overload doet mij elke keer weer denken aan een logge, metershoge machine die op ontploffen staat. Die piept, kraakt en rammelt. Een oorverdovende sirene produceert en ook nog eens een flikkerlicht on top heeft. Maar dat geheel terzijde. Het is gewoon dat

- het woord 'moe' sterkste stijger is in mijn persoonlijke ultratop van gebruikte vocabulaire.
- komende werkweken redelijk hels gaan verlopen.
- de gentse feesten beginnen.
- ik tegenwoordig liever mijn woorden aan pen en papier toevertrouw.
- er zoveel andere fijne blogs zijn.

wat maakt dat dit blogje even in zomerregime gaat.
even maar.

tot vlug!

2 reacties:

Let maar op, want teveel overload en je geraakt niet meer vooruit!

Hopelijk kan je ondertussen van de gentse feesten genieten, en lezen we je binnenkort weer bloggewijs!

tot dra!

hm ja, dat willen we niet meemaken.

als mijn poten van de grond dreigen los te komen, zal ik wel eens au secours balken ;)

gentse feesten nacht 1 heb ik alvast overleefd :) au..