dinsdag 3 juli 2007

july july


Are You The Favorite Person of Anybody? (kortfilm M. July)

Miranda July knutselt met dromen. Deed dat laatst in Me and You and Everyone We Know. Heeft nu een boek uit met kortverhalen. Waarvoor de promo gebeurt via deze leuke website. Ik ga naar de Fnac en ik neem mee…

Miranda July doet haar moves in een clip van Blonde Redhead. Groepje dat zaterdag de marquee omzette in een donkere club. Een luchtbel vol dromerige elektronica. De laatste keer dat ik speciaal naar een grasweide trok voor een (half)-Aziatische frontvrouw, viel dat dik tegen. Nu niet. 75 euro is zot. Maar ik kreeg er de blote bast van Johnny Borrell (Iggy Pop heeft een zoon!), de meligheid van Tom Chaplin (help!) en de eeuwige tweestrijd Bravery - Killers (0-1) gratis bij. Olee!

3 reacties:

Meer dromengeknutsel vind je in de film 'The science of sleep' van Michael Gondry (Eternal Sunshine) met oa Gael Garcia Bernal. Aanrader!

"... with a humbling disgrace"

jaja, wat een nummer

Hmm... wat een leuk filmpje. Bedankt!

Ongelooflijk leuke blog overigens, well done.

http://svendeschutter.wordpress.com/