zaterdag 7 oktober 2006

0810

Morgen verkiezingen. Ik stem in een gemeente waar ik net uit ben verhuisd, waar al meer dan 30 jaar dezelfde burgemeester de plak zwaait, waar er uit 3 lijsten te kiezen valt. Een slaapgemeente waar de inwoners ontevreden zijn over het beleid. Althans, dat zegt het buurtonderzoek. En iedereen die ik hier ken eigenlijk ook. Benieuwd hoe dat gaat uitdraaien.

De rest van Vlaanderen kiest ook natuurlijk. Ik hou m'n hart vast. Ik wil er vandaag iets over bloggen, omdat ik er morgen of maandag geen zin ga in hebben. Meer dan een 'godverdomme' of een 'oef' zal er ook niet uitkomen. Ik hang nu al laag bij de grond, valt het op? Ik heb geen zin om morgen verdwaasd naar die tv te zitten kijken, ik heb geen zin om de komende dagen koppen tellend over straat te lopen (1, 2, 3, VB'er), ik wil er niet over nadenken waarom.

Rewind naar vorig weekend? 0110 in het stemhokje, pretty please?


1 reacties:

Damn, en ik die dacht dat Kontich met zijn vier lijsten absolute recordhouder was....DRIE MAAR???