dinsdag 31 oktober 2006

9 to 5

In de never ending soap "Ik zoek een job en ik vind er geen": de FAQ's!

-En heb je al een job? -Nope
-En ben je wel intensief op zoek? -Ehm jaja
-Toch raar dat het niet lukt. Misschien ben je te kieskeurig? -Mmm..
-En heb je die ene vacature gezien, is dat niks voor jou? -Sure, heb ik op gereageerd.
-Oh, en die andere waar ik sms'je heb over gestuurd? -Ja, die had ik zelf ook al gezien hoor.
-'t Is nu toch wel al een tijdje dat je werk zoekt he? -Das waar, ja.
-Heb je dan geen spijt dat je gestopt bent met die andere job? -Nee, ik zou die beslissing opnieuw maken.
-En lukt dat dan met de huishuur? - Ja, dat lukt. En als het niet meer lukt, dan ben jij de eerste bij wie ik kom bedelen. Goed?

Aaaaaaaaaaaah, kookpunt bijna bereikt.

2 reacties:

Bel eens de AB..misschien is Rita inmiddels er vandoor met die auto...

Blijven ademen...
Binnekort zullen ze erover zwijgen, als jij een job heeft waar zij jaloers op zijn...:p