donderdag 25 januari 2007

paaskonijn

Soms kunnen mensen toch schaamteloos openhartig zijn. Dat begint mij hier de laatste tijd nogal te dagen. Met als voorlopig hoogtepunt de uitzending van 'Het Beste Moet Nog Komen', vorige week, met Karel De Gucht. Bijgenaamd: het ijskonijn, weet u wel. En hij koos plaatjes als Paradise by the Dashboard Light, en brabbelde iets over seks in de auto. En daarna draaiden ze op zijn verzoek Je t'Aime Moi Non Plus van Serge Gainsbourg, een zeer erotische song toch wel. En toen vroeg Fried'l waarom hij die plaat gekozen had. Ik heb het antwoord niet meer afgewacht, echt, ik ben gillend naar de radio gelopen, om dat apparaat zo snel mogelijk tot stilzwijgen te brengen. Brrr. Sommige dingen wil ik écht niet weten.

Ik ben op nog meer onverwachte openhartigheid gebotst de laatste week, maar dat ga ik voor mezelf houden. Ahja, want dat wil ú dan weer niet weten. Of ik wil niet dat jullie dat weten. 't Is maar hoe je 't bekijkt.

Trouwens, ik heb vandaag paaseieren gespot in de GB. Paaseieren!!

5 reacties:

Wij waren twee weekends geleden in de Makro, en daar lag er ook al van alles onder de noemer 'Vrolijk Pasen'.

't Is triestig.

moest ik reeds bejaard zijn, ik zou er m'n missie van maken om dergelijk commercieel surrealisme te bestrijden. eens flink rammelen aan de biologische klok van ongeduldige winkels, zeg maar. zodat hun wijzers weer quasi gelijk tikken met hetgene de kalender ons dicteert. dàt, of de hele dag door het vensterraam van m'n serviceflat turen.

Ja, wat kan je zeggen en wat zeg je beter niet, da's de vraag.
Verrassend dat een Karel De Gucht zich blijkbaar zo laat gaan op de openbare radio.

Ook ik blijf liever onwetend omtrent de favorietjes van het ijskonijn...

verdorie seg mijn dorpsgenoot liet zich blijkbaar eens gaan op de radio ;) of mss was hij uitermate gecharmeerd door mevrouw lesage ;)