zondag 19 augustus 2007

en intussen...

...is het aftellen naar het weekje Slovenië definitief ingezet. Nog 5 werkdagen en wij zijn ribbedebie.
...is mijn reisgezel zijn wandelschoenen al aan het warmlopen. Die shoes gecombineerd met de temperaturen in Ljubljana, Piran en Maribor.. ik ben blij dat we niet in tenten gaan slapen.
...vraag ik mij af of iemand deze prettig gestoorde Brazilianen zag op Pukkelpop en met ons thuisblijvers wil delen hoe dat dan wel was? Hetzelfde voor deze excentriekeling.
...heb ik eigenlijk niks zinnigs te vertellen. Deadlock!

+ net ontdekt dat Blonde Redhead in het voorprogramma van Interpol speelt dit najaar in Vorst! Sweet.

4 reacties:

Ik heb ze uiteraard allebei gezien. Twee van de beste optredens van Pukkelpop, echt wel. Maar als ge meer wilt weten moest ge der bijgeweest zijn!

Ella, mijn schoenen kunnen 'ademen' !

Ook allebei gezien. Het leuke feestje van CSS was een aangename ontdekking. Heel dansbaar.

Patrick Wolf loste de verwachtingen in. Subliem in al zijn veelzijdigheid. En zo heerlijk bevreemdend.

Kprobeer de komende dagen op mijn blogje ook de rest te bespreken.

Een heel goede reis toegewenst!!
En deze keer niet op een golfterrein kamperen hé ;-)