dinsdag 25 juli 2006

blogvoer of niet

Jongens toch, wat zijn we wispelturig. En onrustig. Wie de rechterkolom van mijn blog de laatste dagen een beetje in de mot heeft gehouden, weet misschien waarover ik het heb. Alhoewel, ik denk niet dat iemand het gemerkt heeft. Pas op, dat ligt niet aan jullie oog voor detail, maar eerder aan de niet zo talrijke bezoeken de voorbije dagen.

Soit, het plan was dus om een paar leuke blogs van nobele onbekenden of www-monumenten aan te prijzen. Maar dat leek bij nader inzien dan toch weer niet zo'n goed idee. Omdat ik dan zou moeten kiezen en dat doen we niet graag. Conclusie: die rechterkolom terug naar basics en voortaan fikken af. Voorlopig toch.
En als ik op iets stoot, dan lezen jullie het hier wel. Aan de linkerkant.

EDIT: aan de kleurtjes prutsen, hebben we vandaag ook weer geleerd. Beware!

2 reacties:

prutsen, dat kan ik ook goed. of het gewenste resultaat bereikt wordt laten we buiten beschouwing.

zelfvertrouwen opkrikken, juffrouwtje! :p