vrijdag 21 juli 2006

do you read me? loud and clear!

Jan De Campenaere (Venus in Flames) in je living! Vorige newsletter vanuit de VIF catacomben luidde het dat nieuwe single Part of You zijn entree spijtig genoeg nog niet had gemaakt in de Afrekening. We moesten stemmen... stemmen! Het heeft nog niet mogen zijn. Nu haalt de Gentenaar een klein kanon boven:


Kort briefje met de volgende boodschap:

Als we deze zomer met Part Of You een eind in de Afrekening geraken geef ik geheel gratis een concert bij 1 van jullie thuis! Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ook enkele andere fans bij u thuis mogen komen meekijken en eventueel ook meeluisteren, tenzij ze doof zijn, maar dat wensen we ze niet toe. Ik vraag me trouwens af hoeveel dove fans ik heb. Waarschijnlijk niet zo heel veel. Al kunnen ze ook fan zijn voor mijn looks, dat is een mogelijkheid. Al acht ik de kans redelijk klein.

Enfin om een kort verhaal nog wat langer te maken :
U weet wat te doen. Als het zover is, volgt er natuurlijk meer info over waar en wie en hoe en hoelang en waarom en bij welke temperaturen enzo. Ik leg alvast nieuwe snaren op mijn gitaar...Ciao!

Jxn


De heilige lijst, dat ding heeft zijn naam niet gestolen. U weet wel waar u moet stemmen, zeker? En laat iets weten he, als het zover is!


1 reacties:

hoi hoi een privéconcertje van Jantje zie ik wel zitten! :-)