zaterdag 8 juli 2006

folkies

Omdat ik niet vies ben van een impulsieve beslissing nu en dan (of tenminste, dat maken we onszelf toch graag wijs), ben ik vanavond op een internationaal volksmuziekfestival beland. Echt waar! De naam van dit feest: Gooikoorts (i know). Horizonten zijn weer eventjes verruimd, en volgende keer declameer ik: been there, done that.

Had ik deze dartele muziekjes op de middelbare school niet door de strot geramd gekregen tijdens het gevreesde 'Jeugd en Muziek', er was misschien nog een waterkansje geweest. Maar nu is het nee dankjewel. Bekentenis: ik ben één van die mensen die nerveus worden van muzak en dwarsfluit-achtigen, en kunnen gaan chillen bij een portie drum 'n bass. Dus nu graag Squarepusher, en snel!

3 reacties:

Ik wil u zien volksdansen!! In folklorekleren. Jaja, toftof!

not going to happen :)

PLEAAAAAASE!! Ik vraag het heel lief. (puppyface :-))