zaterdag 23 juni 2007

the bravery

De jongens van The Bravery zijn een schim van zichzelf op hun nieuwe ‘The Sun and The Moon’. Hun titelloos debuut uit 2005 was een verrassend energieke plaat die kiemde tijdens de new wave revival. Maar vandaag kiest de band van zanger Sam Endicott voor een geluid dat meer aanschurkt tegen de catchy gitaarrock van, zeg maar, The Strokes. Niet dat die nieuwe koers ‘The Sun and The Moon’ een mindere plaat maakt, maar het blijft afwachten of de schare fans die de New Yorkers opbouwden met hun dansbare synthesizergeluid de ommekeer wel goed zal verteren.

Oordeel zelf ..

2 reacties:

instant stuff, nu ook met cd-besprekingen :-) waarom zou ik de Humo nog kopen he ?

Hey uberaudio van last.fm.
Net als ik heb jij het graag over muziek. Bij deze nodig ik je uit om eens op mijn blog te komen piepen. Ik hou een ranking bij van mijn persoonlijke favorieten van het jaar.