vrijdag 28 september 2007

denkstof

Dit weekend:

  • Opstaan met new wave. Was het nu 70, 80 of 90 doet twee ochtenden een beetje anders.
  • Als we dan toch bezig zijn, ik moet dringend Control van Anton Corbijn gaan kijken.
  • Naar wekelijkse gewoonte, de puinhoop van de voorbije vijf dagen wegwerken. Prioritair: een berg 3 seconden gedragen kleren (waarvan 1 seconde bedenkelijke blik in de spiegel) terug de kast in moffelen. Gelijkaardig scenario in de woonkamer (post, kranten, prints) en de keuken (met dreft).
  • Poging tot zoete wraak bij het squashen. De tegenstand heeft zijn allereerste weekje als Gent-student wel zeer feestelijk ingezet, dus het zou mij moeten lukken.
  • Mijn jaarlijks terugkerend 'waaa-ik-wil-weer-gaan-studeren' fenomeen niet langer de kop indrukken, en eens uitvissen hoe dat kan lukken, zo deeltijds werk deeltijds school.
  • Het bovenstaande vraagstuk combineren met de 'wil je niet voor ons blijven werken'-vraag die al een tijdje op mijn baas zijn lippen ligt, maar die ik al een paar keer vakkundig heb ontweken.
  • Waarschijnlijk geweldig beginnen panikeren bij al die moeilijke denkstof.
  • Dan maar vriendjes bellen om pintjes te gaan drinken en de magische woorden 'we zien wel' lallen.
  • Niet vergeten Gent te ontvluchten op zondag, want dit komt eraan.
  • Een ticketje voor Editors in de Hallen van Schaarbeek opsporen, want 'An End Has a Start' is zeer goed op weg om mijn plaat van het jaar te worden. Iemand?

2 reacties:

die new wave ochtenden waren goed! ik heb er telkens maar de eerste helft van gehoord (er mocht gewerkt worden - en weet dus nog niet wie op 1 stond) maar how-how-how, heerlijk om mee wakker te worden.

moest je twee beschikbare kaartjes voor de editors vinden - very interested!