donderdag 1 maart 2007

eigen bodem

Maart! Eindelijk af van Erik Van Looy z'n smoel. Humo-kalendergewijs that is. Een nieuwe maand, nieuwe dingen, nieuwe verwachtingen. En van Belgische bodem is dat onder andere:

° een nieuwe Paul Mennes, Kamermuziek
° een nieuwe Felix Van Groeningen, Dagen Zonder Lief
° nieuwe plaatjes van Zita Swoon, Absynthe Minded, Mintzkov
° in Fnac showcase te checken, Wixel en Pillow
° Jimmy Kets, Dieter Telemans en Tim Dirven in het Chinees Paviljoen
° een wel zeer ferm programma op Cinema Novo

en nog meer waar ik (nog) niks van afweet of compleet ben vergeten. Aanvullen in de comments. Dankuuuu.

2 reacties:

uw verjaardaaaaaaaag! hip hoi

Een vrouw die niet kickt op de muile van erik van looy - blij dat ze bestaan (maar het is nieuw voor mij)!

Je lijkt me al redelijk volledig, ik kan nog de kraakpandconcerten in de handelsbeurs bedenken, 5€ voor telkens 3 beloftevolle belgische groepjes. Op 6 maart is er #7 maar vooral #8 op 27 maart met o.a. het hilarisch-fantastische I Love Sarah lijkt me een niet-te-misser! Tout l'info op www.handelsbeurs.be

En alvast een zalige verjaardag!