woensdag 16 augustus 2006

dan toch Phoenix

Maanden geleden, toen de eerste namen voor het pukkelpop festival aan het binnensijpelen waren, stond Phoenix ook in dat (toen nog) beperkte lijstje. Niet lang daarna, bij het loslaten van een resem nieuwe namen, was Phoenix plots verdwenen van de affiche.

Dat is niet echt wereldschokkend, pukkelpop is nu eenmaal een festival van annulaties, last minute wijzigingen en omgegooide timetables. Ik herinner mij de editie in 2000, toen naast mij een jonge, uitbundige Eminem-fan diep ontgoocheld afdroop toen daar plots de familie Bettens op het hoofdpodium verscheen. Oeps.

Nu ja, terwijl de zenuwen bij de pukkelpop crew al door het lijf gieren (morgen aftrap, inderdaad), zie ik dit in mijn mailbox opduiken: Phoenix in de Ancienne Belgique later dit jaar! En ik denk: dan toch! Eindelijk! Binnenkort maar eens tickets gaan shoppen in de Steenstraat!

1 reacties:

JAAA!!! dat was echt super goed nieuws! nu maar hopen dat ze ook naar NL komen, en zo niet, wel, dan gaan we gewoon naar bxl! ik kan al haast niet wachten.. :-D