vrijdag 25 augustus 2006

karretje

Ting ting ting ting. Er komt in de verte zo'n wagentje aanrijden. Het heeft een bord met letters op zijn dak staan, en het rijdt enorm traag. Rara, wat is het? Ik dacht eerst aan de rijschool, omdat ik hier een dik jaar geleden ook nog rondjes ben komen rijden. Maar dat klopt niet met dat ge-ting-ting-ting. Ik probeer te focussen op die letters. Ah! Er stond dus "Consumptieijs". Wat had ik gelezen? "Champignonsoep". Nu zijn er een paar mogelijkheden...

a) Er is iets fout met mijn ogen, of mijn hersenen. Hoogstwaarschijnlijk ligt er gewoon een dikke, foute kronkel tussen ogen én hersenen. Die heeft mij nog al parten gespeeld, vrees ik.
b) Frank Deboosere, doe iets!! Voor ik ook nog begin te smachten naar hutsepot, witloof met kaassaus en andere winterpret.
c) Mijn groeiende verslaving aan champignons loopt een beetje uit de hand.
d) 't Is een vermoeiende week geweest voor iedereen?

1 reacties:

het is de champignonverslaving!!!:p