woensdag 30 augustus 2006

la vie en rose

Hét moment van de dag was toen de leverancier zijn Pink Playstations aan ons probeerde te verpatsen. "Iedere hippe jongere wil toch zo'n roos exemplaar in huis!" Verdachte blikken in mijn richting... Ofwel ben ik niet hip, ofwel was die man enorm fout bezig. Het enthousiasme van mijn collega's kelderde mee. Oef. We bestellen een minimum van die nieuwe prulletjes en daarmee basta. Op naar het volgend item.

Wie zich zou afvragen of ik intussen in de sales ben gestapt, geen paniek. Het is maar een interimjobje.

Morgen komen de mannen van de record labels. Benieuwd of de releases daar ook zo lachwekkend zullen zijn.

Enfin ja, als er toch iemand interesse zou hebben, Pink Playstations liggen binnen een dikke maand in de shops. Wel opgepast voor de exclusieve extra's van zangeres -just like a pill, you keep making me ill- Pink! Ha!

2 reacties:

Pink is zo erg nog niet
maar een ROZE playstation?

En hoeveel kost dat dan zo'n roos entertainmentding? Waarschijnlijk meer dan een grijze.:-)
Misschien kunnen ze ze ook in't mini maken, voor barbie!